بسیج مرودشت

وبلاگ خبری تحلیلی مذهبی بسیج مرودشت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ بسیج مرودشت خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

بسم الله الرحمن الرحیم

روز دانشجو و آذر یک فرصت و یک تهدید

یادمان باشد روز 16 آذر قبل از آن که روز دانشجو باشد روز سر سپردگی و سفر تا عرش چند شهید دانشجوست پس مراقب باشیم دل شهدا خصوصا شهدایی که این روز به نام آنها مزین به روز دانشجو است نشکند . از طرفی هم امسال محرم و شهادت حضرت رقیه س با این مناسبت قرین گشته است .

سال گذشته یکی از دانشگاه ها مراسم روز دانشجو را به یکی از انجمن های علمی اش واگذار کرد که با اینکه تازه سه چهار روز از عاشورا گذشته بود در یکی از تالارهای شهر جشن و سور و ساز برپا کردند . بنده هم به دلیل وظیفه ای که داشتم در آن برهه مراسم را رصد کرده و از طریق وبلاگ مرودشتیا به اطلاع همشهریان رساندم .

بنده سعی می کنم در مراسم های تمام دانشگاه ها حضور یابم و در صورت هر گونه مشکلی آن را به سمع و نظر شما دوستان برسانم .

مراقب باشید و بگویید مراقب باشند.

بسم الله الرحمن الرحیم

رودخانه خدا را تقسیم کرده اند به چند باغ برای آقایان سرمایه دار

به گزارش بسیج مرودشت ، چند سالی است که به خاطر احداث سدهای مختلف و جمع شدن آب پشت سدها در طول سال مدت کمتری آب در رودخانه سیوند جاری است . به همین دلایل یعضی افراد فرصت طلب از موقعیت استفاده کرده و حصارهایی را اطراف رودخانه کشیده و در آنجا مشغول باغبانی هستند . اینکه چگونه ساحل رودخانه شد باغ شخصی عده ای ، بماند جال اینجاست که هر مدتی که می گذرد طول و عرض این باغ ها رشد می یابد . به نظرم همین طوری بگذرد تا چند سال آینده شاهد ظهور باغ شهری ها و شهرک ها در وسط رودخانه باشیم .

از کنار بعضی باغ ها راهی میگذرد تا به رودخانه برسیم صاحبان باغ ها برای عدم ورود ماشین ها به این محل درون راه را پر از خرده شیشه کرده اند و این یعنی نهایت پر رویی و انصاف و عدالت از نوع خودشان .

گفتیم تا مسئولان بدانند هر چند میدانیم که میدانند و خواهند دانست حال ببینیم چگونه برخوردی صورت خواهد گرفت ؟

به باغدار ها بگویید اخلاق اسلامی را با باز گذاشتن راه های عمومی رعایت کنند اگر ماشین شخصی به هنگام عبور و مرور از میان خرده شیشه های جا سازی شده شخص باغدار خدای ناکرده پنچر شود معصیت خدا و حق الناس نموده است و امثال من مطمئنا از این حق الناس ها نمی گذرند .

این یک مطالبه مردمی بود که بنده پوشش خبری دادم و مطمئنا در آینده پیگیری هایی خواهم کرد .

اما دوستان باغدار از ما شاکی نشوند چون امر به معروف و نهی از منکر واجب است حتی در فضای مجازی .

مرودشت

http://8pic.ir/images/33027515883256092274.jpg

ساخت و سازهای غیر مجاز در مرودشت

بسم الله الرحمن الرحیم

پیامبر اکرم ص می فرمایند :

کسی که خود را شبیه غیر مسلمانان در آورد از ما نیست . ( نهج الفصاحه ص509 ، بهشت جوانان ص 167)

امروزه لباس هایمان را چه کسانی برایمان طراحی میکنند ؟

مد های لباس در جوامع اسلامی ، آیا واقعا اسلامی است ؟

بنده با چشمان خود در جامعه اسلامی ایران جوراب هایی را مشاهده نمودم که روی آنها نوشته بودند ایتالیا و کف آنها نوشته شده بود ایران و در برخی موارد حتی پرچم ایران را نیز کف جوراب ها کشیده اند و ما هنگام پوشاندن آنها در واقعا پرچمان را در زیر پایمان می گذاریم .

حال سوال این است :

چه کسانی این ها را طراحی می کنند ؟

هدف از این طراحی ها چیست ؟

آیا در ایران طراحی که معیارهای اسلامی ایرانی را رعایت و هویت و فرهنگ ما را طرح هایش به دیگران بشناساند کم است یا یافت نمی شود ؟

چه کسانی مسئول وارد کردن این محصولات خارجی هستند ؟ آیا نمی بینند که این محصولات دارند خیلی راحت به اعتقادات ما توهین می کنند ؟

بنده به زودی تصاویری از وجود این جوراب ها و سایر محصولات شبیه آن را در وبلاگ قرار می دهم تا خودتان بیشتر پیرامون آن قضاوت نمایید .

بسم الله الرحمن الرحیم

برای حفظ راز چه کنیم ؟ عوامل افشای راز کدامند ؟

به ادامه مطلب سری بزنید .....


ادامه مطلب

[ دو شنبه 27 آبان 1392برچسب:اخلاق , راز , رازداری , مهارت رازداری, افشای راز , رمز و راز , ,

] [ 23:9 ] [ رضا مردانه ( عمار رهبری) ]

[ ]

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و  قوت خدمت بسیج رسانه ای و دوستان ارزشی در صدا و سیما

دیشب در برنامه لحظه دیدار شبکه جام جم مشاهده شده است که شخص گوینده که به نوعی مجری آن قسمت بوده ، از قلیان به عنوان عاملی برای خستگی نام برده است . حال از مسئولین شبکه جام جم و خصوصا برنامه لحظه دیدار می خواهیم که به سوالات این حقیر توجه نمایند هر چند که میدانیم پاسخی نخواهند داد .

آیا زیرپا گذاشتن قانون و ارزشها برای جذب مخاطب کاری درست و به جاست ؟

آیا بدون تبلیغات منفی و نادرست نمی توان مخاطب جذب کرد ؟

لطفا مسئولین بشنوند و مردم قضاوت کنند .

 

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه